Ήταν απλά θέμα ημερών η επίσημη ανακοίνωση από το Netflix.

Η streaming πλατφόρμα  με ένα Tweet  μας ενημέρωσε ότι το Squid Game  έχουν ήδη παρακολουθήσει 111 εκατομμύρια χρήστες, στις πρώτες 25 ημέρες, που προβάλλεται!

Αυτό σημαίνει ότι το Bridgerton υποχώρησε στην 2η θέση αφού είχε καταγράψει 82 εκατομμύρια προβολές στις πρώτες 28 ημέρες που κυκλοφόρησε.

Παρόλα αυτά, το Bridgerton παραμένει στην κορυφή της λίστας με τις πιο προβεβλημένες σειρές του Netflix έχοντας συνολικά 625 εκατομμύρια προβολές, ενώ ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής η τέταρτη σεζόν του Casa de Papel με 619 εκατομμύρια προβολές.

Τι απομένει τώρα?

Το Squid Game να σπάσει και αυτό το ρεκόρ, κάτι όχι ιδιαίτερα δύσκολο με την φόρα που έχει πάρει και το hype που έχει δημιουργηθεί γύρω από την Κορεάτικη σειρά.

Share.

Leave A Reply