Κινήσεις για την κατοχύρωση του σήματος διαφόρων εικονικών αγαθών – όπως εικονικά παπούτσια και ρούχα – πραγματοποιεί η Nike, καθώς τα ψηφιακά προϊόντα γίνονται όλο και πιο δημοφιλή.
Σύμφωνα με το CNBC, ο όμιλος αθλητικών ειδών κατέθεσε 4 αιτήσεις κατοχύρωσης εμπορικού σήματος (trademark) για την προστασία του ευρέως αναγνωρίσιμου σήματος της σε κατηγορίες όπως «εικονικά αγαθά που μπορούν να γίνουν download» και σχετικές υπηρεσίες για καταστήματα λιανικής πώλησης και ψυχαγωγίας.
Τα ψηφιακά αντικείμενα που αναφέρονται στις αιτήσεις περιλαμβάνουν αξεσουάρ για το κεφάλι όπως σκουφιά, γυαλιά, τσάντες, σακίδια και αθλητικό εξοπλισμό. Οι αιτήσεις αναφέρουν πως αφορούν σε μελλοντικά προϊόντα και δεν θα οριστικοποιηθούν μέχρι τα αντικείμενα να είναι σε εμπορική χρήση.
Τα εικονικά αγαθά κερδίζουν έδαφος, καθώς οι καταναλωτές αρχίζουν να αγοράζουν όλο και πιο συχνά ψηφιακά έργα τέχνης ή «skins» για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια όπως το Fortnite και το NBA 2K.
ΠΗΓΗ: insider.gr