Ονομάζεται Mr. Beast, είναι star στο Youtube και με το νέο του video μας έδειξε μία αληθινή εκδοχή του Squid Game.
Ο Mr. Beast κάλεσε 456 παίκτες για να συμμετέχουν σε μια αναπαράσταση της σειράς φαινόμενο του Netflix, για να διεκδικήσουν $456,000 ως το μεγάλο έπαθλο. Η παραγωγή του MrBeast ήταν εντυπωσιακή, αφού κατασκεύασε ειδικά σετ για το κάθε παιχνίδι, ενώ μοίρασε χιλιάδες ευρώ στους περισσότερους παίκτες.
Να ξεκαθαρίσουμε ότι όποιος έχανε, απλά έβγαινε από το παιχνίδι παίρνοντας μάλιστα και μία αμοιβή για την συμμετοχή του.
Δείτε το video
Μέχρι σήμερα, δηλαδή τις πρώτες τέσσερεις ημέρες, το εν λόγωvideo έχει 108 εκατομμύρια προβολές! Το εντυπωσιακότερο, ωστόσο, είναι το ξεκίνημά του. Συγκεκριμένα, το ‘$456,000 Squid Game In Real Life!’ video του MrBeast σημείωσε 42 εκατομμύρια προβολές μέσα στις πρώτες 24 ώρες από την ανάρτησή του.
Αυτό σημαίνει πως πρόκειται για το βίντεο του YouTube με την γρηγορότερη τηλεθέαση, αν εξαιρέσουμε τα βίντεο κλιπ τραγουδιών. Σύμφωνα με τα στατιστικά της πλατφόρμας statista, μέχρι τώρα το πιο viral βίντεο της πλατφόρμας στο πρώτο εικοσιτετράωρο (εκτός μουσικών βίντεο) ήταν το YouTube Rewind του 2016, το οποίο είχε καταφέρει 38.9 εκατομμύρια προβολές σε 24 ώρες από τη δημοσίευσή του.
Για την ιστορία, το γενικότερο ρεκόρ περισσότερων προβολών σε 24 ώρες ανήκει στο τραγούδι των Νοτιοκορεατών BTS – “Butter”, με 108.2 εκατομμύρια προβολές σε μια μέρα. Περιέργως, το Despacito, το οποίο για πολλά χρόνια ήταν το βίντεο του YouTube με τις περισσότερες προβολές γενικότερα, απουσιάζει από τις πρώτες θέσεις της συγκεκριμένης κατάταξης.