Η αλήθεια είναι πως το Facebook γνωρίζει πως έχει χάσει τη νεολαία και προσπαθεί να βρει τρόπους να την ανακτήσει.
Σύμφωνα με μία νέα αναφορά που ήρθε στη δημοσιότητα και είναι βασισμένη σε έγγραφα που έχουν διαρεύσει, οι έφηβοι χρήστες του Facebook στις ΗΠΑ έχουν σημειώσει πτώση 13% από το 2019, ενώ οι προβλέψεις του ίδιου του Facebook κάνουν λόγο για πτώση 45% μέσα στα επόμενα 2 χρόνια. Μεγάλη μείωση επίσης παρατηρείται και στον χρόνο αλληλεπίδρασης των χρηστών με την εφαρμογή κάτι που πλήττει σε μεγάλο βαθμό τα έσοδα της εταιρίας από τις διαφημίσεις.
Ο ίδιος ο Zuckerberg λοιπόν, ΄΄διέταξε΄΄ να ψάξουν τρόπους για να προσελκύσουν ξανά νεαρούς ενήλικους, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι πιθανόν με αυτε΄ς τις κινήσεις να υπάρξει αντίστοιχα μείωση της ανάπτυξης της πλατφόρμας στις μεγαλύτερες ηλικίες. Ο Zuckerberg αναμένει να κρατήσουν χρόνια αυτές οι αλλαγές.
Μία από τις πιο άμεσες, θα είναι στο Instagram, το οποίο θα δώσει ιδιαίτερη σημασία στο video και θα κάνει τα Reels κεντρικό σημείο της εμπειρίας της εφαρμογής.