Η βιομηχανία της μόδας και της ομορφιάς τα τελευταία χρόνια έχει ξεφύγει από τα στερεότυπα καλούπια. Μοντέλα plus size, μοντέλα trans έχουν κάνει την εμφάνιση τους και τώρα καλοσωρίζει την Enya.
Η Enya από την Ολλανδία, πίστεψε στον εαυτό της, δεν αισθάνθηκε σε καμία περίπτωση υποδεέστερη των άλλων και κατάφερε να γίνει η πιο διάσημη influencer στα social media, με σύνδρομο Down.
Η ιστορία της Enya, έγινε ευρύτερα γνωστή, όταν το περιοδικό Glamour της Σκανδιναβίας της έκανε πρόταση, να φωτογραφηθεί για το εξώφυλλο.
Η Enya, με 70 χιλιάδες ακόλουθους στο Instagram, μπήκε για πρώτη φορά στον κόσμο των influencer πριν από λίγα χρόνια, όταν η αδερφή της Céline διαπίστωσε, πως από τον κόσμο της μόδας και της ομορφιάς, έλειπε κάτι πολύ οικείο της, κάποιος ή κάποια σαν την αδερφή της.
Ανάμεσα στις χιλιάδες influencer, που έδιναν συβουλές ομορφιάς και πρότειναν προϊόντα στο κοινό τους, η Céline έψαχνε κάποια με σύνδρομο Down.
Έτσι η ίδια ώθησε την Enya, να ασχοληθεί με αυτό και να κάνει τη διαφορά. Η Enya λάτρεψε την ιδέα και οι δύο αδελφές ξεκίνησαν να «χτίζουν» τον λογαριασμό ομορφιάς, που αργότερα θα γνώριζε μεγάλη επιτυχία ως «Downsyndrome_Queen». Η 27χρονη απέκτησε γρήγορα κοινό και έγινε πολύ αγαπητή στα social media.
ΗEnya κέρδισε ακόμη μία πρωτιά, αφού έγινε η νεότερη περσόνα, που φωτογραφήθηκε ποτέ για το εξώφυλλο του περιοδικού Glamour.