Έχει διαπιστωθεί ότι η Formula 1 έχει προσελκύσει νέους οπαδούς τα τελευταία χρόνια και το Netflix έχει συμβάλλει σε αυτό μέσω της σειράς «F1 Drive to Survive». H σειρά ακολουθεί τις ομάδες και τους οδηγούς κάθε σεζόν και αποτυπώνει τα γεγονότα που συμβαίνουν στο προσκήνιο και το παρασκήνιο του σπορ. Αυτό δίνει μια νέα οπτική στο μαγικό και ξεχωριστό κόσμο της Formula 1.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στογερμανικό Den Spiegel, o CEO του Netflix Ριντ Χάστινγκς μίλησε για το ενδιαφέρον της πλατφόρμας για αγορά της Formula 1. «Στο Netflix ψυχαγωγούμε τον κόσμο, δεν κάνουμε δημοσιογραφία. Κρατάμε αποστάσεις από ζωντανές μεταδόσεις αθλημάτων. Με τις μεταδόσεις αυτές δεν έχουμε τον έλεγχο της πηγής. Δεν είμαστε ιδιοκτήτες της Bundesliga που υπογράφει συμβόλαια με όποιον επιθυμεί. Αλλά αυτό το είδος ελέγχου θα ήταν προϋπόθεση για να μπορέσουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας ένα δυνατό προϊόν. Πριν από λίγα χρόνια η Formula 1 άλλαξε ιδιοκτησία. Τότε δεν είχαμε κάνει προσφορά, όμως σήμερα θα σκεφτόμασταν σοβαρά το ενδεχόμενο να αγοράσουμε το σπορ».
Σύμφωνα με μελέτες, η αξία της Formula 1 σήμερα έχει ξεπεράσει τα 10 δισεκ. δολάρια. Μάλιστα η αξία της μετοχής του σπορ στο χρηματιστήριο έχει ξεπεράσει τα 50 δολάρια, ενώ το 2020, όταν είχε ξεσπάσει η πανδημία, βρισκόταν κοντά στα 20 δολάρια.