Ο Takahashi δήλωσε ενήμερος για τα περιστασιακά προβλήματα στην απόδοση που έχουν παρατηρήσει ορισμένοι δημοσιογράφοι του χώρου και τόνισε ότι η ομάδα ανάπτυξης έδωσε προτεραιότητα στη διασκέδαση και όχι τόσο στο playability του πράγματος.
Ο Kazuya Takahashi ρωτήθηκε για τα frame drops που έχουν δημοσιεύσει ορισμένοι κριτικοί και τόνισε τα εξής:
Υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που πρέπει να λάβουμε υπόψιν. Πρώτον, χρησιμοποιήσαμε σκόπιμα εφέ όπως το hit-stop και το slow motion για να τονίσουμε τις συγκρούσεις. Δεύτερον επειδή χρησιμοποιούμε voxel τεχνολογία, υπάρχουν στιγμές όπου το περιβάλλον αλλάζει δραστικά ή καταστρέφεται.
Είμαστε ενήμεροι ότι το framerate μπορεί να πέσει ελαφρώς σε αυτές τις στιγμές του παιχνιδιού. Ωστόσο, γενικά, το παιχνίδι είναι ομαλό και στα σημεία που συμβαίνουν μεγάλες αλλαγές ή καταστροφές, δώσαμε προτεραιότητα στη διασκέδαση και την εμπειρία του παίκτη.
Ο Donkey Kong θα έχει πολλές επιλογές για να περιηγηθεί στο περιβάλλον, από το να κάνει surfing με βράχους μέχρι και ιπτάμενα mounts. Οι χώροι γενικότερα έχουν μεγάλη πολυπλοκότητα και είναι γεμάτοι με μυστικά και collectables για να συλλέξετε, ενώ φαίνεται ότι δίνεται αρκετή έμφαση και στην ιστορία. Το παιχνίδι θα περιλαμβάνει και co-op δύο παικτών με τον έναν παίκτη να χειρίζεται τον Donkey Kong και τον άλλον την Pauline, η οποία θα βοηθάει τον Kong.
Το Donkey Kong Bananza αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 17 Ιουλίου αποκλειστικά για το Nintendo Switch 2.
ΠΗΓΗ: UNBOXHOLICS.COM