Το Netflix αύξησε τους συνδρομητές του και πλέον προχωράει σε δύο στρατηγικές αλλαγές!
Τέλος στο τζάμπα, δηλαδή στη κοινή χρήση λογαριασμού, εκτός αν ο συνδρομητής επιβαρυνθεί με επιπλέον χρέωση, το ύψος της οποίας δεν ανακοινώθηκε ακόμη.
Παίρνοντας τα πράγματα από την αρχή, το Netflix πρόσθεσε 2,4 εκατομμύρια νέους συνδρομητές το τρίμηνο Ιουλίου – Σεπτεμβρίου, φτάνοντας τα 223 εκατομμύρια συνδρομητές στα τέλη Σεπτεμβρίου.
Οι νέοι συνδρομητές της Netflix προήλθαν από τις ΗΠΑ και τον Καναδά (104.000), αλλά ο πολύ μεγάλος όγκος αφορά και πάλι την Ασία όπου προστέθηκαν 1,43 νέοι συνδρομητές. Η πελατειακή βάση της στην Ευρώπη, στη Μέση Ανατολή και στην Αφρική διευρύνθηκε και μάλιστα για πρώτη φορά ξεπέρασε εκείνη των ΗΠΑ και του Καναδά με τη Βόρεια Αμερική, όμως, να παραμένει η μεγαλύτερη αγορά της από άποψη εσόδων.
Η εξέλιξη αυτή δίνει ανάσα στον κολοσσό του streaming, μετά από τις συνεχόμενες απώλειες χρηστών τα δύο προηγούμενα τρίμηνα που έθεσαν σε αμφισβήτηση την ικανότητά του να ανταποκριθεί στον ανταγωνισμό.
Κατόπιν αυτού, η μετοχή της εταιρείας σημείωσε άνοδο 14%, ενώ μέχρι την Τρίτη η είχε σημειώσει απώλειες της τάξης του 60% περίπου στη διάρκεια του 2022.
Και, μπορεί ο αριθμός των νέων συνδρομητών να υπολείπεται των ιστορικών δεδομένων (είχε προσελκύσει 4,4 εκατομμύρια νέους πελάτες το γ’ τρίμηνο του 2021 και 8,3 εκατομμύρια το δ’ τρίμηνο του 2021), ωστόσο, όλες οι εταιρείες συνδρομητικής τηλεόρασης αντιμετωπίζουν έντονο ανταγωνισμό και δίνουν μάχη για να αυξήσουν το χαρτοφυλάκιο των συνδρομητών τους, όπως επισημαίνει η WSJ.
Τα έσοδα της Netflix αυξήθηκαν 5,9% στα 7,93 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν κατά 3,5% στα 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια.
Το Netflix δήλωσε χαρακτηριστικά ότι για την αύξηση αυτή έπαιξε σημαντικό ρόλο το Monster: The Jeffrey Dahmer Story, το οποίο σημείωσε 824 εκατομμύρια ώρες σε θέαση, καθώς και η 4η σεζόν του Stranger Things, που ξεπέρασε τις 1,3 δισεκατομμύρια ώρες.
Εάν προσθέσουμε την πρόσφατη επιτυχία που σημειώνει το The Watcher, το ότι στις 9 Νοεμβρίου βγαίνει η νέα σεζόν του The Crown και στις 17 Νοεμβρίου το άκρως ενδιαφέρον, νέο δημιούργημα των παραγωγών του Dark και ο λόγος για το 1899, το νούμερο των συνδρομητών θα ανέβει ακόμη περισσότερο.
Μετά λοιπόν από τα ευχάριστα, το Netflix προωθεί δύο σημαντικές στρατηγικές αλλαγές με στόχο να αυξήσει τα έσοδά του και την πελατειακή του βάση. Καταρχάς προσθέτει διαφημίσεις στο παρεχόμενο πρόγραμμα μειώνοντας τη μηναία χρέωση για τους συνδρομητές που επιλέγουν αυτό το πακέτο.
Όπως ανακοίνωσε, προσδοκά ότι από αυτό θα έχει σημαντικά έσοδα και ήδη έχει εκφραστεί ενδιαφέρον από της διαφημιστικές εταιρείες.
Δεύτερον, επιδιώκει να καταργήσει την κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης εκτός εάν αυτό γίνεται επί πληρωμή από τους συνδρομητές που το κάνουν.
Η νέα πολιτική χρήσης της εταιρείας αναμένεται να εφαρμοστεί από το 2023.