O Τέντ Σαράντος δήλωσε σε συνέντευξή του πως το Netflix θα προχωρήσει στη δημιουργία ενός ακόμη πακέτου με διαφημίσεις για να προσεγγίσει ακόμη περισσότερο κοινό, επιβεβαιώνοντας το προ εβδομάδων δημοσίευμα των New York Times.
Κατά την διάρκεια του Φεστιβάλ των Καννών ο Ceo του Netflix επιβεβαίωσε ρεπορτάζ των New York Times στο οποίο αναφερόταν πως η πλατφόρμα αναγκάζεται να κάνει στροφή 180 μοιρών σε ό,τι αφορά τις διαφημίσεις στο περιεχόμενό της και πως σύντομα ένα νέο πακέτο συνδρομής θα κάνει την εμφάνισή του.
Συγκεκριμένα ο Τεντ Σαράντος είχε δηλώσει: «Έχουμε αφήσει εκτός συζήτησης ένα μεγάλο μερίδιο του κοινού που θεωρεί την τιμή συνδρομής του Netflix υψηλή και που δεν ενοχλείται από τα διαφημιστικά μηνύματα. Γι’ αυτό θα προσθέσουμε ένα ακόμη πακέτο, για να προσελκύσουμε και αυτούς τους καταναλωτές».
Περιμένουμε πλέον την επίσημη ανακοίνωση του Netflix για το συγκεκριμένο πακέτο.