Μετά την συνεργασία του φεστιβάλ των Καννών με το TikTok έρχεται και η συμφωνία της Barcelona με το Spotify, για να “συνδέσουν τη μουσική και το ποδόσφαιρο“.
Ο ισπανικός σύλλογος παραχωρεί τα δικαιώματα του ονόματος του σταδίου του στο Spotify, το οποίον πλέον θα ονομαστεί Spotify Camp Nou, ενώ και οι φανέλες των παικτών στην αντρική και γυναικεία ομάδα θα φέρουν το logo της εταιρίας για τις επόμενες τέσσερις σεζόν, ξεκινώντας από την 2022-2023.
Η συμφωνία είναι ύψους $310 εκατομμυρίων και μένει να επικυρωθεί μέσω ψηφοφορίας από τα μέλη του συλλόγου στις 3 Απριλίου. Πρόκειται θα λέγαμε για μεγάλη οικονομική ανάσα στους μπλαουγκράνα, που τελευταία είναι αρκετά στριμωγμένοι, αλλά τουλάχιστον η ομάδα αρχίζει σιγά σιγά να βρίσκει τον δρόμο της.
Το Spotify θα χρησιμοποιήσει την πρόσβαση στην FC Barcelona για να δώσει μία παγκόσμια σκηνή σε παίκτες και καλλιτέχνες στο Spotify Camp Nou.
Για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας τις οθόνες του γηπέδου θα παρουσιάσουμε καλλιτέχνες σχετικούς με το παγκόσμιο κοινό της Barca σε τοπικού επιπέδου τηλεοπτικές μεταδόσεις. Οι θεατές στην Ευρώπη θα βλέπουν ένα μήνυμα για έναν καλλιτέχνη, οι θεατές στην Ινδία θα βλέπουν ένα διαφορετικό και πιο σχετικό με τη χώρα τους μήνυμα. – Alex Norstrom, επικεφαλής του fremium τμήματος του Spotify