Με ένα video που περιγράφει τους στόχους της νέας χρονιάς, ο επικεφαλής του Instagram, Adam Mosseri, ανέφερε τους στόχους και την κατεύθυνση που θα κινηθεί η πλατφόρμα για το 2022 έτσι ώστε να προσαρμοστεί σε έναν κόσμο που αλλάζει.
Προτεραιότητα είναι το video. Το Instagram θα ενώσει όλα τα video προϊόντα γύρω από τα Reels για να τα αναπτύξει περαιτέρω. Τον Οκτώβριο που μας πέρασε αφαίρεσε το IGTV brand για να φέρει τα μεγαλύτερα videos στο κύριο feed. Όσον αφορά τους δημιουργούς, ο Mosseri είπε πως θα εισάγει νέα εργαλεία για να τους βοηθήσει να έχουν έσοδα.
Επίσης προτεραιότητα θα έχουν τα μηνύματα καθώς είναι ο κύριος τρόπος επικοινωνίας μεταξύ των χρηστών. Θα υπάρχουν εξελίξεις και στο θέμα του ελέγχου και της διαφάνειας για να καταλάβει ο κόσμος πώς λειτουργεί η πλατφόρμα.
Περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί
2022 Priorities 📝
This next year is going to be pivotal for Instagram. In addition to our industry-leading safety and wellbeing efforts, we’re focused on these four key priorities.
Hope you’re all able to get some rest over the holidays. See you in the New Year! ✌🏼 pic.twitter.com/iY8uQ1EnMZ
— Adam Mosseri (@mosseri) December 28, 2021