Η Ubisoft επιβεβαίωσε ότι δεν σκοπεύει πλέον να κυκλοφορήσει ένα δεύτερο μεγάλο expansion για το “Assassin’s Creed Shadows”, κάτι που προηγουμένως θα αποτελούσε μέρος του πλέον εγκαταλελειμμένου season pass του παιχνιδιού.
Το πρώτο —και τώρα, όπως φαίνεται, το μοναδικό— μεγάλο expansion του “Shadows” κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο. Το “Claws of Awaji”, διάρκειας 10 ωρών, είχε προηγουμένως περιγραφεί ως το “πρώτο expansion” που περιλαμβάνεται στο season pass του “Shadows”, μια προσφορά που ακυρώθηκε επίσημα πριν από ένα χρόνο, όταν η Ubisoft καθυστέρησε την κυκλοφορία του παιχνιδιού από τον Νοέμβριο του 2024 στον Φεβρουάριο του 2025.
Ως συγγνώμη προς τους θαυμαστές για την καθυστέρηση του παιχνιδιού, η Ubisoft δήλωσε ότι θα δώσει το “Claws of Awaji” δωρεάν σε όλους τους πελάτες που έκαναν προπαραγγελία. Ωστόσο, οι θαυμαστές υπέθεσαν ότι ένα δεύτερο expansion θα ακολουθούσε κάποια στιγμή, όπως έχει γίνει συνήθεια για κάθε άλλο μεγάλο τίτλο του franchise την τελευταία δεκαετία.
“Προς το παρόν, για το Δεύτερο Έτος, δεν υπάρχει προγραμματισμένo expansion στο μέγεθος του ‘Awaji'”, δήλωσε ο associate game director, Simon Lemay-Comtois, σε συνέντευξη στο JorRaptor.
Ο Lemay-Comtois έκανε μια διευκρίνιση στην απάντησή του σημειώνοντας ορισμένα εξαιρετικά παραδείγματα στο παρελθόν όπου η Ubisoft είχε αλλάξει τα σχέδιά της για να δημιουργήσει περισσότερο πρόσθετο περιεχόμενο από ό,τι είχε αρχικά οραματιστεί (όπως με το πρόσφατο DLC που χρηματοδοτήθηκε από τη Σαουδική Αραβία και έφτασε δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία του “Assassin’s Creed Mirage”). Αλλά, επί του παρόντος, φαίνεται σαφές ότι ένα δεύτερο expansion δεν είναι στα σχέδια, και δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι τα σχέδια μετά την κυκλοφορία του “Shadows” θα επεκταθούν σε ένα Τρίτο Έτος.
Πρόκειται για μια εξαιρετικά εκπληκτική απόφαση από την Ubisoft, η οποία ακολούθησε την κυκλοφορία του “Assassin’s Creed Origins” του 2017 με δύο expansion (The Hidden Ones και The Curse of the Pharaohs), το “Assassin’s Creed Odyssey” του 2018 με δύο expansion (Legacy of the First Blade και The Fate of Atlantis) και το “Assassin’s Creed Valhalla” του 2020 με τρία expansion (Wrath of the Druids, The Siege of Paris, Dawn of Ragnarök) μαζί με πολλές άλλες μικρότερες κυκλοφορίες DLC. Το μικρότερης κλίμακας “Assassin’s Creed Mirage” του 2023 είχε αρχικά προγραμματιστεί ως ένα ακόμη expansion του “Valhalla”, προτού τελικά κυκλοφορήσει ως αυτόνομο παιχνίδι.
“Εξακολουθούμε να εργαζόμαστε για περιεχόμενο μετά την κυκλοφορία και να το υποστηρίζουμε, αλλά δεν είναι ένα πλήρες DLC με τον τρόπο που θα είχε ένα season pass τα προηγούμενα χρόνια”, δήλωσε ο Lemay-Comtois, επιβεβαιώνοντας τουλάχιστον ότι η Ubisoft εξακολουθεί να έχει σχέδια για μικρότερες προσθήκες στο παιχνίδι εντός του 2026. “Προσπαθούμε να αναπροσαρμοστούμε λίγο για το Δεύτερο Έτος”, συνέχισε. “Υπάρχουν διδάγματα από το Πρώτο Έτος που μπορούμε να εφαρμόσουμε στο Δεύτερο Έτος. Οποιοδήποτε περιεχόμενο θέλουμε να κάνουμε στο Δεύτερο Έτος πιθανότατα θα είναι πιο αραιό, όχι σταγόνα-σταγόνα… αλλά πιο ογκώδεις updates που θα αλλάζουν τα πράγματα λίγο περισσότερο. Δεν ανακοινώνω τίποτα αυτή τη στιγμή, αλλά η στρατηγική μας για το Πρώτο Έτος ήταν να είμαστε γρήγοροι και αντιδραστικοί, πράγμα που σημαίνει μικρότερες κυκλοφορίες συχνά, αλλά για το Δεύτερο Έτος δεν χρειάζεται να σβήσουμε φωτιές ή κάτι τέτοιο, οπότε είναι περισσότερο ποιο καλό, ογκώδες κομμάτι κρέατος… μπορούμε να ρίξουμε και να κάνουμε τους ανθρώπους να επιστρέψουν και να το απολαύσουν”.
Ερευνώντας το σχόλιο του Lemay-Comtois, η υπόδειξη εδώ είναι ότι η απόφαση της Ubisoft να αλλάξει πορεία στο “Shadows” μετά την υποδοχή του πριν την κυκλοφορία επηρέασε τα σχέδια της εταιρείας για υποστήριξη μετά την κυκλοφορία, με προτεραιότητα στην καταπολέμηση άμεσων “πυρκαγιών”. Και πράγματι, το “Shadows” έχει λάβει μια σειρά από πρόσφατα patches που έχουν προσθέσει πολυάριθμες features που ζήτησαν οι θαυμαστές, σε μια σαφή προσπάθεια να αντιστραφεί το κλίμα. Πηγαίνοντας σε περαιτέρω λεπτομέρειες, ο Lemay-Comtois υπονόησε επίσης ότι το “Shadows” ήταν ένα πιο δύσκολο παιχνίδι για να αναπτυχθεί τεχνολογικά, περιπλέκοντας περαιτέρω τα σχέδια για να είναι έτοιμο το περιεχόμενο μετά την κυκλοφορία.
“Νομίζω ότι με το ‘Shadows’, είχαμε ένα μεγάλο άλμα γενεών”, συνέχισε. “Η δουλειά της engine που έπρεπε να κάνουμε στο ‘Shadows’ πήρε πολύ χρόνο και πολλούς από τους πόρους μας. Επομένως, ο σχεδιασμός για μετά την κυκλοφορία δεν ήταν πραγματικά σαφής τόσο σύντομα όσο θα ήταν σε ένα άλλο [παιχνίδι] όπου η τεχνολογία ήταν πιο σταθερή και γνωστή. Ξεκινήσαμε αρκετά αργά με το ‘Shadows’… γιατί θυμάμαι κατά τη διάρκεια της προ-κυκλοφορίας είχαμε το Season Pass. Και η κατάσταση άλλαξε όταν αναβάλαμε την ημερομηνία κυκλοφορίας. Αυτό το σχέδιο άλλαξε αρκετά και έπειτα έπρεπε να προσαρμοστούμε στην κατάσταση. Έτσι, λόγω της νέας τεχνολογίας, λόγω της νέας γενιάς, λόγω των καθυστερήσεων που είχαμε στην παραγωγή, επιλέξαμε μια προσέγγιση που ήταν πολύ περισσότερο, ας αφουγκραστούμε την κατάσταση όταν κυκλοφορήσει το παιχνίδι… και ας αντιδράσουμε”.
Για το 2026, ο Lemay-Comtois πρότεινε ότι το “Shadows” θα λάβει updates “όχι στο μέγεθος ενός DLC ή expansion, αλλά σαν το χθεσινό update συν”, αναφερόμενος στο δωρεάν update που έφτασε αυτή την εβδομάδα και πρόσθεσε ένα νέο story quest, το crossover με το “Attack on Titan”, καθώς και ένα σημαντικό Easter egg του Isu. “Σε αυτό το μέγεθος το ελάχιστο”, τόνισε, χωρίς να δηλώσει αν αυτά τα updates θα συνεχίσουν να παρέχονται δωρεάν ή όχι.
“Και αν αυτός είναι ο σωστός δρόμος ή ένα καλό μάθημα, νομίζω ότι είναι περισσότερο μια εμπειρία που προσπαθούμε με το ‘Shadows’, να κρατήσουμε τα πράγματα μικρά και αντιδραστικά και να δούμε πώς αισθάνεται η κοινότητα γι’ αυτό και πώς αντιδρά”, κατέληξε. “Και τα διδάγματα που προκύπτουν από αυτό θα εφαρμοστούν σε όποια άλλα projects κάνουμε στη συνέχεια”.
Φυσικά, αναμένεται ότι η Ubisoft Quebec σχεδιάζει ήδη το επόμενο μεγάλο project του “Assassin’s Creed” (και πράγματι, είχε αναφερθεί προηγουμένως ότι το στούντιο είχε ξεκινήσει τις πρώτες εργασίες προ-παραγωγής πέρυσι σε μια πλέον εγκαταλελειμμένη καταχώριση που διαδραματιζόταν στην περίοδο μετά τον Εμφύλιο Πόλεμο των ΗΠΑ). Αλλά η αναφορά εδώ σε αυτά τα projects είναι ενδιαφέρουσα, μαζί με την επιβεβαίωση αυτού που ακούγεται σαν μικρότερα σχέδια για το “Shadows” το 2026 από αυτά που έχουν δει οι θαυμαστές φέτος.
Και μετά υπάρχει αυτό που αναμένουν οι θαυμαστές ότι έρχεται: ένα remake του “Assassin’s Creed: Black Flag” φέρεται να περιμένει στα παρασκήνια, καθώς και πολλά άλλα projects που έχει ήδη επιβεβαιώσει η Ubisoft, συμπεριλαμβανομένου ενός multiplayer spin-off και του “Assassin’s Creed: Hexe” με θέμα τη μαγεία. Μέσα σε όλα αυτά, και σε συνδυασμό με το δράμα της καθυστέρησης του “Shadows”, η Ubisoft φαίνεται να έχει απλώς αποφασίσει ότι ένα δεύτερο expansion του δεν είναι απαραίτητη.
Πηγή : https://gr.ign.com/assassins-creed-shadows/131172/news/khoris-deutero-expansion-tha-meinei-to-assassins-creed-shadows-e-ubisoft-anatrepei-ta-skhedia-tes
