Ίσως να φανεί περίεργο αλλά το Netflix αποκάλυψε πως για πρώτη φορά μετά από μια δεκαετία έχασε συνδρομητές κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2022.
H εταιρία δημοσίευσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πιο πρόσφατο τρίμηνο, γνωστοποιώντας στους επενδυτές πως η βάση των συνδρομητών της συρρικνώθηκε κατά 200,000 παγκοσμίως. Σα να μην έφτανε αυτό, το Netflix προβλέπει συγχρόνως πως ενδέχεται να χάσει άλλους 2 εκατομμύρια συνδρομητές μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του έτους.
Άσχημα τα μαντάτα λοιπόν για την πλατφόρμα η οποία ήλπιζε πως αντιθέτως θα προσελκύσει 2.5 εκατομμύρια νέους συνδρομητές μέσα στο τρίμηνο, σε σύγκριση με τους 4 εκατομμύρια νέους χρήστες που είχε καταφέρει να αποκτήσει το 2021 μέσα στην αντίστοιχο χρονική περίοδο.
Από την μία πλευρά το γεγονός αυτό δείχνει πόσο πιο ανταγωνιστική έχει γίνει πλέον η αγορά, αφού στην εξίσωση έχουν μπει υπηρεσίες όπως για παράδειγμα το Disney+ και το Paramount+. Μάλιστα, μεγάλο μερίδιο της πτώσης οφείλεται και στο πόλεμο στην Ουκρανία, αφού η απόσυρση του Netflix από τη Ρωσία στοίχησε τους 700,000 συνδρομητές της χώρας. Από την άλλη πάλι ίσως να φταίει η αύξηση τιμών που προηγήθηκε τον Ιανουάριο, είχε ως αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν άλλοι 600,000 συνδρομητές. Εν τέλει, το Netflix προσέλκυσε 1.1 εκατομμύρια νέους χρήστες, για να αντισταθμίσει κάπως την κατάσταση και να φτάσει στον τελικό απολογισμό των -200,000 συνδρομητών.
Λογικό ήταν οι αγορές να αντιδράσουν αναλόγως στην ανακοίνωση, αφού αμέσως η τιμή της μετοχής του Netflix βούλιαξε κατά 25% στα After Hours του χρηματιστηρίου. Πλέον μια μετοχή του Netflix κοστίζει περίπου 260 δολάρια, την ώρα που στην κορύφωση της πορείας της κατά την πανδημία είχε αγγίξει τα 700 δολάρια!
$NFLX -25% pic.twitter.com/ChqjpC0Qxr
— Joe Weisenthal (@TheStalwart) April 19, 2022