Ήταν απλά θέμα ημερών η επίσημη ανακοίνωση από το Netflix.
Η streaming πλατφόρμα με ένα Tweet μας ενημέρωσε ότι το Squid Game έχουν ήδη παρακολουθήσει 111 εκατομμύρια χρήστες, στις πρώτες 25 ημέρες, που προβάλλεται!
Αυτό σημαίνει ότι το Bridgerton υποχώρησε στην 2η θέση αφού είχε καταγράψει 82 εκατομμύρια προβολές στις πρώτες 28 ημέρες που κυκλοφόρησε.
Squid Game has officially reached 111 million fans — making it our biggest series launch ever! pic.twitter.com/SW3FJ42Qsn
— Netflix (@netflix) October 12, 2021
Παρόλα αυτά, το Bridgerton παραμένει στην κορυφή της λίστας με τις πιο προβεβλημένες σειρές του Netflix έχοντας συνολικά 625 εκατομμύρια προβολές, ενώ ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής η τέταρτη σεζόν του Casa de Papel με 619 εκατομμύρια προβολές.
Τι απομένει τώρα?
Το Squid Game να σπάσει και αυτό το ρεκόρ, κάτι όχι ιδιαίτερα δύσκολο με την φόρα που έχει πάρει και το hype που έχει δημιουργηθεί γύρω από την Κορεάτικη σειρά.