Τους πρωταγωνιστές της σειράς “Sex Education” επέλεξε η σχεδιάστρια μόδαςStella mcCartney ως ΄΄πρεσβευτές΄΄ για την νέα της καμπάνια κατά του καρκίνου του μαστού.
Τις προηγούμενες χρονιές η σχεδιάστρια είχε συνεργαστεί με celebrities όπως οι Alicia Keys, Kate Moss, Cara Delevingne και Sofia Vergara, για τον ίδιο σκοπό. Η 50χρονη Stella McCartney είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα, καθώς το 1998 έχασε τη μητέρα της από καρκίνο του μαστού, ενώ αυτή είναι η έβδομη χρονιά που λανσάρει ρούχα για την ενημέρωση για την ασθένεια.
Φέτος, σχεδίασε ένα limited edition t-shirt, το οποίο είναι διακοσμημένο με το slogan της καμπάνιας “Toilet, Teeth, Tits” ή “The Triple T” όπως γράφεται για συντομία. Μέρος των εσόδων από την αγορά του εν λόγω t-shirt θα δοθούν για τις έρευνες που αφορούν τον καρκίνο του μαστού, ενώ κάθε μία πώληση θα ισοδυναμεί με την προσφορά ενός ειδικού σουτιέν που φορούν οι γυναίκες που κάνουν μαστεκτομή.